Emaitzak: 19

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (19)
Existen tres tipos de herencia que determinan cómo será el acceso a los miembros de cada una de las tres secciones de la clase base desde objetos de la clase derivada. Hiru ondoretasun mota daude. Horren arabera, klase eratorriko objektuetatik oinarri-klaseko hiru ataletako kideetan sartzeko modua desberdina izango da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Obsérvese cómo se define el constructor de la clase derivada, se indica el constructor de la clase derivada con sus argumentos y a continuación seguido del carácter ":" se llama al constructor de la clase base; Begiratu klase eratorriko eraikitzailea nola definitzen den: lehenik klase eratorriaren eraikitzailea adierazten da, bere argumentuak eta guzti, eta gero oinarri-klaseko eraikitzaileari deitzen zaio, atzetik ":" karakterea jarriz.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Definición de la clase base CCntModN. CCntModN oinarri-klasearen definizioa.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Obsérvese que si el tipo de herencia esprotectedoprivateno tendremos disponibles los métodos declarados en la interfaz de la clase base en la interfaz de la clase derivada. Ondoretasunaprotectededoprivatemotakoa baldin bada, oinarri-klasearen interfazean deklaratutako metodoak ez dira erabilgarri egongo klase eratorriaren interfazean.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Esta clase tiene, por tanto, disponible toda la interfaz de la clase base y los nuevos métodos definidos en la nueva clase. Beraz, klase horrek oinarrizko klasearen interfaze osoa erabil dezake, baita klase berrian definitutako metodo berriak ere.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

// El constructor de la ventana llama al // constructor de la clase base CMarco. // Leihoaren eraikitzaileak // CMarco oinarri-klaseko eraikitzaileari deitzen dio.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Esta clase se encarga de dibujar un marco en modo texto a base de los caracteres gráficos de la tabla ASCII e inserta además un título, como se puede ver en la figura 12.1. Klase honek marko bat marrazten du testu-moduan, ASCII taulako karaktere grafikoetatik abiatuz. Horrez gain, izenburu bat txertatzen du (ikus 12.1 irudia).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Cada clase se ha almacenado en un directorio a partir de un directorio base que puede ser cualquiera y que se designa mediante el carácter ".". Klase bakoitza direktorio batean gordetzen da, oinarri-direktorio batetik abiatuta. Oinarri-direktorioa edozein izan daiteke, eta"." karakterearen bidez izendatzen da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La clase baseCControlPantallaposee un métodorefresca()que está declarado como virtual, pero que puede no estar definido, ya que la clase base no sabe cómo se refresca en pantalla cada clase derivada. CKontrolPantailaoinarri-klaseakfreskatu()metodo bat dauka. Metodo hori birtual gisa dago deklaratuta, baina ez dago zertan definituta egon behar. Izan ere, oinarri-klaseak ez daki klase eratorri bakoitza pantailan nola freskatzen den.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Si ahora ampliamos la clase base en una nueva característica (por ejemplo con un métodoPreset()para poner el valor máximo el contador), este nuevo método estará disponible en todas las clases que se hayan derivado de ella. Oinarri-klaseari beste ezaugarri bat eransten baldin badiogu (adibidez,Preset()metodoa, kontagailua balio handienean jartzeko), metodo hori erabilgarri egongo da klase horretatik sortutako klase guztietan.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria